czyli jak macierzyństwo rozwinęło się w pasję do fotografii

Kwiatowy czas

Widzę, że ostatnio regularne pisanie i publikowanie mi nie wychodzi, ale mam nadzieję, że uda mi się powoli nadrobić zaległości.

Dzisiaj kolejne zdjęcia, które zrobiłam przy okazji weekendu majowego.

Po prostu uwielbiam kwiaty i wiosnę, zwłaszcza teraz, kiedy za oknem jest tak szaro i smutno lubię wracać do słonecznych i kolorowych zdjęć.

Miłego oglądania:

wiosna, przyroda, kwiaty, zdjęcia kwiatów
wiosna, przyroda, kwiaty, zdjęcia kwiatów
wiosna, przyroda, kwiaty, zdjęcia kwiatów
wiosna, przyroda, kwiaty, zdjęcia kwiatów

One response

  1. Już wkrótce ponownie będzie można uwieczniać kwitnące rośliny na zdjęciach. Muszę się zaopatrzyć w porządny obiektyw. Polecacie mi jakiś? Thx

    5 lutego 2014 o 15:31

Skomentuj

